Politica de anulare si retur
Ultima actualizare: 09.10.2023
Informatii companie:
- SC HLINEAGENCY S.R.L
- str. Nerva Traian nr. 7, bl. M66, ap. 23, sector 3, Bucuresti
- 0729 127 576
- inscrieri@catalinasoare.ro
Furnizorul are urmatoarea Politica de anulare pentru serviciile de formare profesionala.
- Beneficiarul poate opta pentru anularea cursului cu maxim 7 zile inainte de inceperea acestuia.
- Pentru anularile facute cu mai putin de 7 zile inainte de inceperea cursului, suma nu se resituie in totalitate, ci doar 50% din valoarea achitata.
- Cererea de anulare se face prin email la adresa inscrieri@catalinasoare.ro prin care se poate solicita returul banilor.
- In vederea returnarii banilor, se vor solicita de catre Furnizor datele necesare in acest scop (cont IBAN, banca, cod swift, titular cont, alte informatii). In cazul in care Beneficiarul nu furnizeaza datele solicitate, Furnizorul se va gasi in imposibilitatea de a returna banii.
Termenul de raspuns al Furnizorului la cererea de anulare este de 5 zile de la trimiterea cererii de catre Beneficiar pe adresa de email inscrieri@catalinasoare.ro.
Raspunsul Furnizorului va include: acceptarea sau refuzarea returului, suma acceptata pentru retur conform criteriilor privind sesiunile de curs neaccesate, motivul refuzarii returului daca e cazul, solicitarea datelor Beneficiarului pentru virarea sumei acceptate pentru retur (cont IBAN, banca, titular cont).
Termenul de returnare a valorii acceptate pentru retur este de 15 zile lucratoare de la data raspunsului Furnizorului sau de la data primirii datelor beneficiarului pentru virarea sumei acceptate pentru retur (se considera termenul maxim conform celor doua date).